Lean Stratégia

Cégkultúrától, vezetéstől függ, mekkora súllyal esik a latba a jövőkép megálmodás, tervezés  majd a 5-10-20 éves tervek lebontása éves ill. napi szintű operatív kihívásokká. Mint ahogy az is, hogy “csak” leant akarunk bevezetni, vagy a vállalatunkat folyamatosan fejlesztve, mind magasabb szinten kielégíteni a  a vevők és az egyéb érdekelt felek  igényeit.

A “Company Road Map” megközelítés egy hosszútávú Kaizen vízió, a QCD elvek mentén kitűzütt célállapotok és fejlesztési célok éves szintre / fejlesztési szakaszokra lebontott megjelenítésével.  A Road map a felsővezetés által, a középvezetők bevonásával készül el min. 6-8 éves időszakra és megelőzi  egy alapos helyzetfemérés, hogy pontosan megismerjük a jelen állapot nehézségeit, kihívásait, erősségeit és lehetőségeit is.  Jelen teljesítményünk ismeretében már reálisabban határozhatjuk meg  az ideális állapotot és a kettő közötti “gap” pontos ismerete (mérőszámai)  segít a megfelelő időtengelyre helyezni a célállapotokat.  A (jó)Road map elkészítéséhez a lean szemlélet szerinti gondolkodás és megértés elengedhetetlen – itt nem a lean bevezetése a cél, hanem a lean elvek és eszközök alkalmazása és használata által a vállalati szinten meghatározott üzleti célok mentén a megálmodott termelési rendszer megvalósítása.  A fő elvek a Toyota óta nem változtak –  Cost -Quality -Delivery – a számokat a fejlettségi szinttől függően az  adott szervezet kell mellé tegyen.

A programról – hogy mire számíthatsz

Feltöltés alatt

Helyszín, jelentkezés

Feltöltés alatt