Lean facilitátor ONLINE

A képzés időpontja: 2020.05.13.

 

Átdolgozott Lean Facilitátor képzésünk  ONLINE formában indítjuk!  Kezdés 2020.05.13.-án, következő időpont igény szerint!

A lean transzformáció kiemelten fontos szereplői azok, akik a különböző csoportmunkákat vezetik, moderálják – mostanában új kihívásként akár a virtuális térben is. Legyen az egy Skype-megbeszélés, on-line ötletelés, vagy hagyományos problémamegoldó műhelymunka, egy több napos kaizen esemény, 5S indító megbeszélés, vagy SMED workshop, a lean eszköztárból alaposan felkészült lean szakember (facilitátor) is gyakran találhatja magát nehéz helyzetben. Hogyan tartsa fenn a résztvevők érdeklődését, motivációját? Hogyan kezelje a nehéz emberi helyzeteket, „problémás” résztvevőket, és hogyan érheti el az együttműködés szükséges szintjét?

Online lean facilitátor képzés célja, hogy erre a speciális, az emberi tényezőt is sikeresen kezelő szerepre készítse fel a résztvevőket, eszközöket és módszereket adjon a kezükbe a feladathoz – mind a fizikai, mind az online térben.

Résztvevők

A lean facilitátor képzést azoknak ajánljuk, akik a szervezetben a lean transzformáció során csoportokkal dolgoznak, műhelymunkákat, csapatmunkát vezetnek, koordinálnak.

Lean / folyamatos fejlesztési csoportok munkatársait, a lean transzformációban aktív irányítói szerepet betöltő középvezetőket, mérnököket várunk, akik eredményességüket a csoportdinamika és az emberi tényezők tudatosabb kezelésével szeretnék fokozni.

Optimális résztvevői létszám: 4-6 fő (az on-line formátum interaktivitási keretei között)

A képzési módszer

Háromféle megközelítés kombinációját hasznosítjuk a képzésünk során:

  • On-line, csoportos, interaktív tréning – ismeretátadással, mini-szituációkkal, esettanulmányok elemzésével, azonnali visszajelzéssel, értékeléssel. A virtuális team-munka alapeszközeinek gyakorlása.
  • Otthoni, saját időbeosztásba illeszthető tanulás – előzetes olvasmányok, megosztott videók, elektronikus „tananyag” (jegyzet), házi feladatok (munkafüzet), felmérő kérdőívek, projekt-feladat.
  • Egyéni (on-line) tanácsadás, coaching, konzultáció – az ismeretek elmélyítésére, személyes visszajelzések megbeszélésre és az utólag felmerülő kérdések megválaszolására.

Hasznosítjuk a csoportban elérhető, hozott tapasztalatokat, a lean transzformációban tipikusan előforduló esetek elemzésével is segítjük a közös tanulást – a facilitátori készségek fejlesztését.

A képzés programja, időpontok

A 6 x 1,5 órás képzési sorozat témái és időpontjai:

2020.05.13. – Facilitálás és facilitátor – a szerep, a szükséges készségek és saját erőforrások

2020.05.15 – Csoportból csapat – a folyamat és a facilitátor tennivalói lépésenként

2020.05.20 – Kikkel találkozhatsz? – milyen értékeket hoznak magukkal a csapattagok

2020.05.22 – Kommunikáció – stílusok, praktikák, technikák, szóban, írásban és grafikusan

2020.05.27 – Nehéz helyzetek – elakadások, emberi problémák és lehetséges megoldások

2020.05.29 – Strukturálás – szituációs gyakorlat, az ismeretek „éles” alkalmazási tesztje

+ 3x 20 perc egyéni tanácsadás/coaching a programhoz illeszkedően, egyéni időbeosztással

Képzési idősáv: 15:00-16:30

Helyszín

Az Online térben szervezett képzések Zoom alkalmazáson működnek.

A csoportos, interaktív gyakorlatok, feladatok egyes platformjaihoz külön meghívást/linket és instrukciókat adunk a résztvevőknek.

A képzés oktatói

Kőrösi Zoltán – szervezetfejlesztési tanácsadó, tréner, coach

Váthy Edit – lean és minőségmenedzsment szakértő, coach

A képzés díja

A 6 alkalmas online képzés díja: 75 000 Ft + ÁFA/fő  ( 95 250 Ft bruttó)

Azonos vállalattól érkező több résztvevő esetén 10% kedvezményt biztosítunk.

A képzés igényelhető belső vállalati  képzésként is-  tematika ezesetben a  a résztvevők iparági, piaci sajátosságaihoz igazítva.

Jelentkezés

Számlázási adatok

Részvevői adatok

Jelentkezésemmel hozzájárulok, hogy a képzésről készült fotókat és videó felvételeket a ParLS Kft. és a Leannovation weboldalán, illetve közösségi média felületein felhasználja.

Hozzájárulok, hogy a ParLS Kft az itt feltüntetett adataimat adatbázisában is rögzítse, és azokat ügyfél-elégedettségi felmérések, valamint piackutatás és közvetlen üzletszerzés céljára a jogszabályoknak megfelelően felhasználja (elektronikus levél). A hozzájárulás önkéntes, nem kapcsolódik a programon való részvétel lehetőségéhez. Az adatokról bármikor tájékoztatást kérhetek, és kérhetem azok helyesbítését vagy törlését. Jelen nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül visszavonható az alábbi címen: parls@parls.hu

Alulírott megrendelő kérem, hogy a jelentkezésem alapján a részvételi díjról számlát küldjenek.

Mint megrendelő vállalom, hogy a teljes részvételi díjat a részemre kiállított számla alapján, de legkésőbb a képzés előtti napig átutalom a ParLS Kft. bankszámlájára. A képzésen való részvétel feltétele a hiánytalanul kitöltött jelentkezési lap és a részvételi díj befizetése.

Távolmaradás esetén a ParLS Kft. a befizetett összeget visszafizeti, ha a lemondás az esemény kezdése előtt két héttel írásban beérkezik. Ezen határidő után - de legkésőbb az eseményt megelőző 7 munkanapig - érkező lemondás esetén a részvételi díj 50%-át fizeti vissza. Az ezt követő lemondás esetén nem áll módjában visszatéríteni a részvétel díját. Jelentkezésemmel kijelentem, hogy a regisztrációs feltételeket megismertem, azokat maradéktalanul elfogadom.

 

Résztvevői visszajelzések a Lean Facilitátor képzésekről (Nyílt):

„Nagyon sok felismerés és tanulás volt ebben a 3 napban, gyakorlatias példák, alkalmazható modellek. Minden vezetőnek ajánlom a képzést-) Köszönöm!”

„A vizuális facilitálás nagy meglepetés volt, nagyon tetszett szuper volt a közös tanulás!”

„DISC, változásmenedzsment, kommunikációs technikák –  sok önismeret, hasznos és elengedhetetlen vezetői skill-ek…”

” Rettentő izgalmas dolog megismerni önmagunk személyiségét és viselkedésmintáit. A képzésen egymást segítve válaszokat és saját élményt kaptunk a megszerzett tudás alkalmazására is facilitátor vagy egyéb vezetői szerepben –  egyszerűen szuper volt!”