Toyota emlékmúzeum blog #7

Hogyan készül a Toyota?

A galéria lépcsője az 1936-os, első Toyoda személyautó, az AA modelljéhez vezet és ez vezeti fel azt a szekciót, mely bemutatja hogyan készültek ezek a járművek. Az időutazás a teljes gyártási folyamatot átkarolja kezdve az motorblokk öntéstől, a főtengely megmunkálásán keresztül, a hajtókarok kovácsolásán át, egészen az összeszerelésig.

Utána visszatérünk a jelen autógyártásához (1990-es évek). Egyes gépeket a Toyota nem selejtezett le, hanem tökéletes felújítás után elhozták ide a múzeumba. Ezen a ponton lesz a kiállítás igazán interaktív ugyanis mi préselhetünk karosszériát egy 600 tonnás présen, hegeszthetjük össze ezen elemeket illetve le is fényezhetjük. Természetesen, az igen népszerű, házasító állomás sem maradhat ki, ahol a hajtásláncot rakják, csavarozzák össze a karosszériával. Külön blokkban megnézhetjük a műszerfal műanyag technológiáját. A korszerű motorblokk megmunkálást és ellenőrzést vagy az összetett kerékkulcsot, mellyel egyszerre húzzák meg a kerékrögzítő csavarokat.

Természetesen itt is olvasható a belógatott táblán a Good Thinking Good Product szlogen, mint minden Toyota gyárban. Ezzel szeretném beharangozni a következő bejegyzést, ami a Toyota termelési rendszer bemutatásáról szól.