Az esemény időpontja: 2022.05.04.
Gyakran téma a beszélgetéseinkben a szolgáltatások fejlesztése lean módszertannal. A (valós) vevői elvárások kielégítése a mindennapjainkban is érezhető igény – kezdve az egészségügyi, banki/pénzintézeti vagy akár kereskedelemi szolgáltatásokig. A májusi Budapest Lean Coffee találkozón Szalai Gergely (Resultator Kft) lesz a beszélgetőtársunk, aki indításként segít értelmezni, hogy a lean folyamatfejlesztés kapcsán melyek a jellemző vevői/megrendelői célok, mik a fejlesztés szakaszai a szolgáltatásban, hogyan kezdjük el, milyen buktatók vannak és milyen eszközök működnek jól ebben a környezetben? Ezután arról hallhatunk, hogyan változott a szolgáltatások folyamatainak üzemeltetése a pandémia idején: Az Ügyfelek többsége azonnal leállított minden futó fejlesztési projektet és otthoni munkavégzést rendelt el… A folyamatok meglepő módon, kevés kivétellel sikeresen alkalmazkodtak a körülményekhez, az emberi oldal ezzel szemben sokkal nehezebben viselte az átállást…A „kézi vezérelt” irányítás bukásának tanulságait is megosztja velünk Gergely. Az estét a Post covid trendekkel keretezzük: A világ megváltozott, de számos menedzsment a 2020 előtti állapotok visszaállításán kezdett dolgozni a szigorítások feloldását követően. Elkerülhető hibákról és a hogyan tovább az új környezetben témában kaphatunk tippeket..
A Warm-up téma után kötetlen Lean Coffee beszélgetésekkel folytatjuk az estét. Hozd el témádat, oszd meg tapasztalatod!
A Lean Coffee fórum eseményei Leannovation Egyesületi tagsággal látogathatók, a tagság számára díjmentesen. Regisztráció és további információ a Meetup– felületén.
Leannovation Egyesület részletek, csatlakozás:https://leannovation.hu/leannovation-egyesulet/
Várunk szeretettel,
Leannovation Egyesület