Cégkultúrától, vezetéstől függ, mekkora súllyal esik a latba a jövőkép megálmodás, tervezés majd a 5-10-20 éves tervek lebontása éves ill. napi szintű operatív kihívásokká. Mint ahogy az is, hogy „csak” leant akarunk bevezetni, vagy a vállalatunkat folyamatosan fejlesztve, mind magasabb szinten kielégíteni a a vevők és az egyéb érdekelt felek igényeit.
A „Company Road Map” megközelítés egy hosszútávú Kaizen vízió, a QCD elvek mentén kitűzütt célállapotok és fejlesztési célok éves szintre / fejlesztési szakaszokra lebontott megjelenítésével. A Road map a felsővezetés által, a középvezetők bevonásával készül el min. 6-8 éves időszakra és megelőzi egy alapos helyzetfemérés, hogy pontosan megismerjük a jelen állapot nehézségeit, kihívásait, erősségeit és lehetőségeit is. Jelen teljesítményünk ismeretében már reálisabban határozhatjuk meg az ideális állapotot és a kettő közötti „gap” pontos ismerete (mérőszámai) segít a megfelelő időtengelyre helyezni a célállapotokat. A (jó)Road map elkészítéséhez a lean szemlélet szerinti gondolkodás és megértés elengedhetetlen – itt nem a lean bevezetése a cél, hanem a lean elvek és eszközök alkalmazása és használata által a vállalati szinten meghatározott üzleti célok mentén a megálmodott termelési rendszer megvalósítása. A fő elvek a Toyota óta nem változtak – Cost -Quality -Delivery – a számokat a fejlettségi szinttől függően az adott szervezet kell mellé tegyen.
A programról – hogy mire számíthatsz
Feltöltés alatt
Helyszín, jelentkezés
Feltöltés alatt