How Gossip affect the business results and company communication?
why office Gossip isn’t a bad thing at all? how does it possible to control it and influance through them the company KPI’s?
A válaszokat elsőkézből, a téma hazai szakértőjétől, a pletyka és gyártáskommunikáció elhivatott és tapasztalt kutatójától dr. Szvetelszky Zsuzsától és munkatársától Mezriczky Lászlótól volt alkalmunk megkapni.
Előadóink bevezetésként helyre tették a pletyka definícióját, fő típusait, majd remek példákkal érzékeltetve ismertették a pletykát életre hívó legjellemzőbb témákat – mint sex, hatalom, pénz, kompetencia… Átevezve az ipar / gyártás területére az informális kommunikáció fontosságát befolyásoló aktuális trendeket/hatásokat, a vállalati pletyka jelentőségét és „értékét” térképeztük fel. Teret adva a résztvevők kérdéseinek egy izgalmas és mindennyiunk által személyesen is megélt témához érkeztünk: A Gyártáskommunikáció és annak hatása a vállalatok működésére – minőség, hatékonyság, költség vonatkozásában. Nagyszerű élmény volt megtapasztalni, hogy lean mérnöki gondolkodásunk mennyire egybevág a Zsuzsa és László által ismertetett elvekkel és megközelítéssel, miszerint a vállalatok hosszútávú sikerének , versenyképességének záloga a munkatársak mint „vállalati érték” megbecsülése és a kommunikáció eszközével történő fejlesztése.
Izgalmas téma, kíváló előadók és lelkes hallgatóság. Köszönet az előadásért, amelyből nagyon sokat tanultunk és egy igazi színfolt volt a Budapest Lean Coffee -n!
Edit & BLC Team