TWI JI bevezetés és mentoring

A munkahelyi betanítás fontosságáról sem a HR, sem a felsővezetés képviselőit nem kell meggyőzni – nagy az egyetértés, hogy fontos. Mégis gyakran tapasztaljuk, hogy aki „megnyerte” az oktatói feladatot (a legügyesebb, legrégebbi dolgozó) más-más módszerrel tanít és eltérő (korántsem tudatos) oktatói készségekkel teszi a feladatát. Ennek az eredménye, hogy a dolgozók általi lépéssor és a sztenderd külön életet él, a kimenet (minőség, darabszám) ingadozó, elvándorlás magas, az oktató frusztrált. Máskülönben a betanítás után senki nem ellenőrzi a dolgozó tudását, miért ne használná a maga sztenderdjét?
Ha ismerősek a fent leírtak, akkor mi a több mint 70 éve tesztelt és sok próbált kiállt TWI Job Instruction fejlesztési programban hiszünk. A II. világháborúban kidolgozott, frontvonali vezetők készségfejlesztését célzó program mottója: Ha a dolgozó nem tanult, az oktató nem oktatott.  Ha azt szeretnénk,  hogy munkatársaink  az elvárt minőségben,  határidőre, alacsony veszteséggel és a feladat által megkövetelt biztonsági követelményeknek megfelelően teljesítsenek, akkor oktatnunk kell őket. Méghozzá  jól kell oktatnunk őket, ehhez pedig a trénereket, oktatást végző munkatársakat és csoportvezetőket kell fejlesztenünk!
A TWI JI 4 lépéses módszere ehhez egyszerű, logikusan felépített módszertannal tanítja meg az oktatókat (csoportvezetőket) a strukturált és lényegretörő tudásátadásra, a jó munkasztenderdek elkészítésének technikájára, az értő figyelemre és aktív visszajelzésre a kommunikációban és a tudatos és folyamatos oktatás fontosságára.
A program magába foglalja
  • a TWI JI 10 órás alapképzést 10 fővel
  • a 4 lépéses oktatási módszer csoportos és egyéni mentoringját
  •  a pilot terület sztenderd dokumentumainak elkészítését és betanítását
  • az oktatási módszertan rutinjának megszilárdítását és rendszeres ellenőrzését a területen.

Mit kapunk a programtól?

  • Betanulás gyorsan, biztonságosan, jó minőségben
  • Egységes, 4 lépéses módszertannal átképzett munkatársak
  • Sztenderdizált folyamatleírások

Ami talán még fontosabb: motivált, magabiztos, önismeretben és oktatók kompetenciákban megerősödött középvezetőket, akik napi szinten oktatják és ellenőrzik munkatársaik teljesítményét – hatva ezzel a megtartásra és ösztönözve őket a sztenderdek fejlesztésére.

Információk, személyes egyeztetés kérése a témában: 30/4353376, edit.vathy@leannovation.hu