Quality Circles – the organization’s drive for quality Egyszer volt hol nem volt….Japánban a 60-as években életre hívott Minőségköröknek meghatározó szerepük volt a minőségtudatos, problémamegoldó gondolkodás kialakulásában, a dolgozói bevonás kultúrájának megalapozásában. A februári warm-up …
Lean Coffee kategoria: Quality Circle-Small group activities
Budapest Lean Coffee ‘2017 April
Kaizen morzsák – mindenkinek ECRS megközelítés – karakuri kaizen – small group activities – 3S Japán a Kaizen hazája – tanulni, tapasztalni és inspirációkat gyűjteni utaznak szakértők, lean szakemberek évről-évre a magyar AOTS Társaság szervezésében. …
2Second Lean
big data industry4.0
Coaching
Design Thinking
ECRS
Folyamattérkép
Hoshin Kanri
Ikigai
Informális kommunikáció
Ipar4.0
lean coaching
Lean csoportvezető
Lean Home office
Lean HR
Lean on the Beach
LeanScape
Lean soft
lean startup
lean szolgaltatás
Lean Tourizmo
Mindfulness
Partnertalálkozó
Plant simulation
Robert Maurer
termelésirányítás
TWI JI
VSM
Változásmenedzsment